Söndag

Ååh, så skön helg. NT i fredags var grymt! Helgen har bara varit lugn, i fredags var jag och tom med neo och min lördag spenderades med mamma ocj sen på kvällen träffade jag emelie och erica. 
 
idag var vi förbi min underbara farmor som jag nog ibte ttäffat på ett år... Hemskt... Min farbror var där med mina kusiner så det var trevligt :) efter dt var jag med min kära bror ch slöade, extremt mysigt, vart gamla filmer såsom lejonkungen 3 ovh tzatsiki :) 
kvällen har väl varit spm alla andra svenskar, middag och solsidan oxh efter det ta hand om sig själv :)
 
nu kan jag inte sova så e därför jag blogga. :)
och snart äre jul, är så extremt taggad,  har satt upp julstjärna och ställt fram röda ljus och röda kuddar i mitt rum nu för lite julkönsla, nästa helg kommer även min egna gran upp, vi har ju två här hemma, en i mitt rum och en i vardagsrummet :)
men  nej... Ska försöka sussa nu !
natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0