portkod 1321

fastnade framför portkod 1321 ett litet tag..hehe!
Man får ju rätt galna sommarkänslor av den serien..har rätt nice sommarplaner också, fyller ju 18 så dels planeras en resa till rhodos med tjejerna men sen ska även jag och matilda försöka hyra en lägenhet på söder :) hihi rätt taggad! men närmare är ju julen... åh så taggad på jul, snö och allt ju!
  Imorgon börjar även NT veckan på rudbeck, ska bli så jäävla kul :D extremt taggad, tycker synd om alla skolor som inte har NT! NT är en vecka som hålls av natur och teknik linjen, asså de händr så konstiga saker då och hela veckan avslutas av en rätt fet show på fredagen :D    sök på nisse & ture - rudbeck fuckar ur på youtube så får ni se lite hur det är :D
men nej faan du måste jag sova....
 
du gör mig så jävla lycklig. Bästa underbara pojkvän. 2 år och jag blir fortfarande bara lyckligare och lyckligare, tror alla ser på bilden hur lycklig du gör mig. Jag älskar dig hur mycket som helst. du är verkligen världens bästa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0