härlig helg

vilken helg. denna dag var dock inte lika härlig... satt bakis som ett as i en ishockeyhall och kollade på en match mellan sollentuna grabbarna och arlanda... de va ett helvete. säger bara det! vi satt tio grabbar och jag och fyfaaaan va alla skrek.. sitter där i mitten och vill bara avlida.. 
 
Hur som helst, helgen! i fredags så fikade jag med matilda och emelie på kvällen, väldigt mysigt, sov med min älsklin efter det och myste. Igår var vi barahemma på dagen innan de blev lite party, vi förade ett stort gäng på ungefär 20 pers innan vi drog till Emmas 18 års fest!
kvällen spenderades framför solsidan med familjen och nu ska jag duscha och sova :D
lite bilder från igårkväll :)
 
lycka <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0