God Jul och Gott Nytt År!

 
Har inte bloggat på ett tag eftersom att det har varit jul och jag har spenderat tid med familjen, eller mina familjer.
  Firar ju både med min familj och toms familj :)
Julafton var perfekt. Fick så fina presenter så är super nöjd. Min syster gav mig en bok som heter "skönhetsbibeln" perfekt present till alla som tycker det är kul med sånt :)
    Fick även annat fint, vågtång, kläder, victorias secret underkläder och mjukisar, kläder från toms mamma, uggs tofflor från toms pappas tjej (super gulligt jag vet!) kläder och hårgrejjer från toms pappa osv. Av min älskade tom fick jag parfym som luktar gudomligt, kläder och sen världens mysigaste halsduk plus vantar.
Fick lite annnat smått och gott också, men orkar faktiskt inte :)
    Idag har jag bara tagit det lungt, var och fixade naglarna med mamma imorse, lite passande till nyår :)
Är hos tom nu och ska sova snart, är super trött så tänkte bara blogga och sen sussa :)
 Tagga nyår på måndag förresten! vad har ni för planer?
Själv så ska jag ha middag hemma hos mig till att börja med och sedann får vi se vart kvällen tar oss :)
Men nu somnar jag nästan på mitt tangentbord så ska krypa ner i sängen nu.
Men först får ni lite bilder från min instagram ( följ mig gärna där, miriamfurumo heter jag :D )
 bild 1. Mina nya mjukisar från victorias secret, såå fina :D
bild 2: mina uggs tofflor
bild 3: mina naglar
bild 4:Jag i förrgår tror jag :)
bild 5: jag och min älskade farmor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0