frisk och jobbiga fjortisaar

 
weeheey!
Frisknat till nu och ska till skolan imorgon, skönt eftersom att jag är rätt uttråkad påatt vara hemma, som tur är så  har mamma också varit sjukis och varit med mig så idag gick vi och köpte gran tidigare idag, en stooooor och fet kungsgran, hihi så nice :)
  var även på SMK'S julkonsert ikväll också, skit bra som alltid förutom att ett gäng 96 tjejer satt på raden bakom oss och lekte balla för att dom gått ut SMK och är såå stora nu och sitter och ifrågasätter hela konserten, både jag och mamma hade ont i öronen pga dom efter, säger som mamma " dumma fjortis brudar" hahaha, jag älskar att jag blir så störd, men när man vänder sig om när dom pratar och skakar på huvudet, gång på gång på gång så att dom ska fatta och så fortsätter dom? ååååh efterblivna fan.
   Imorn ska jag till skolan iaf och sen efter det ska jag träffa walli och efter det tomisen.
Får ju jullov på torsdag också, kommer bli sååå skönt :D
 
men nnu ska jag sova :D puselispuss
 
här är lite bilder från min instagram,
1. Frn i fredags då vi var ett gäng tjejer i grandhotels svit och hade tjejkväll,började med roomservice :D
2.jag och min bebis, hihi
3. hhaha en rolig bild tyckte jag :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0