Söndag

Hejhej, har haft en riktigt skön helg, bara tagit det lungt, i fredags somnade jag och tom kl. halv 10, haha börjar känna oss lite som pensionärer eftersom att de e andra helgen vi somnar så tidigt, hehe igår var vi och kolla lite på en hockey match men den va rätt tråkig så vi drog efter första perioden :/ idag myser vi bara, vi började dagen med att titta på men in black 3 och nu så gamear tom lite sedan några timmar och jag tittar på serier och städar och små fixar lite, tänkte ta mig ett bad snart och ha lite egen tid, såå skönt! imorgon så är vi ju som sagt lediga så vi får se vad kvällen har att erbjuda :) nej men, nu ska jag hitta på något roligt, känner mig så seg och äcklig så ska komma igång lite!
dagens nyhet förövrigt är att klara äntligen har blivit moster, så nu ska vi vara mostrar tillsammans, haha riktigta latte mostrar :D ska bli sååå kul och ingen tar fan bättre hand om barn än KG!
VI hörs senare, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0