Nu drar jag igång igen. Hoppas jag...


Har bestämt mig för att börja blogga igen, hoppas de håller i sig nu haha :)
Vi har ju inte hörts på några månader.. sommaren var såå härlig, men tycker de e roligt att vara tillbaka i skolan, har massa roliga ämnen, nu får jag ju äntligen börja med media ämnena. Ska berätta om min sommar snart, ska bara skriva de här första inlägget hihi, ska även göra några tidsinställda så att ni har något att läsa.
 
Okej den här veckan, jag och tomis har haft mys vecka, han har sovit här sen i tisdags men ikväll sover jag själv, i onsdags var vi så jävla trötta så vi var hemma, riktigt mysigt. Imorn slutar jag halv 12, extremt skönt. Just nu lutar det åt Junibacken med mamma och naima med familj. Helgen ska jag ta det lungt, förra helgen var rätt....aah....
På lördag ska vi ha colombia träff med dom närmsta "kusinerna" men självklar tvingar jag med både tom och Lidia, Lidias bror är ju tillsammans med min kusin som vi ska till så :D hihi
men.. hejhej, hoppas verkligen att ni haft det bra, ser att jag har en del trogna läsare... haha :D
Vi hörs snaaart
nästan ett år sedan... ni ska få lite nyare bilder, jag lovar!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0