pluggsöndag

hahah tjeeena!
long time no see, hehe
okej, lång helg har varit extremt nice, tillbringat den extremt nice, i onsdags vare poolparty i en extremt nice villa, dock var jag väldigt trött efter skolan och hade nationella efter skoan också så var rätt död, i torsdags så var jag och tom barnvakter åt neo, så mysigt tom och neo trivs jävligt bra ihop så de e roande som fan att titta på dom:D i fredags vare ikea som gällde, kom hem med en ny soffa, vinglas,lampor och lite annat.
fredagen spenderade jag och tom sen hemma på kvällen, vi har sovit så mycket de här dagarna så att det inte är sant, i lördags så var jag först med tom sen åkte jag och träffade josse innan jag åkte hem och var med min bror och köpte pizza och myste, kvällen spenderades i nya soffan med mamma och pappa och såg på film, fram tills typ 12 då drog jag iväg till matte biffstek ( hahaha) på... något... inte fest lite åt chillkrök hållet, trevligt vare iaf.

sitter nu och pluggar sam,har mitt sista prov i ettan imorn, och omg vad skönt det ska bli.
Imorn eftermiddag så tatuerar även tom in sin andra tatuering så då ska jag hålla han sällis :D

men nu måååste jag fortsätta plugga, provet rör 100 sidor...
detdär diablo kom ju ut i tisdags också, haha ska börja spela, eller provspela på toms först, kär i en geamer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0