Fredag

hej på er!
De va ett tag sen, orkar inte dra allt som har hänt senaste dagarna eftesom jag inte kommer ihåg typ haha :)
  Aja igår vid halv 2 tträffade jag och tom josse och walli för att tillbringa dagen med dom, så himlans mysigt, jag dör. Vi käkade lunch och fikade och sånt, vi kom hem vid halv 6 då vare middag för att sen vi 8 vara på killarnas hockeymatch där bl.a walli var med och spelade, grabbarna förlorade men fyfan vad insatt jag blir, jag skrek halsen av mi jag blev arg som fan och bara skrek, men kul vare! emelie,pernilla,erica,jossan,matilda,sampe+ ngr kompisar kom även på matchen så vi var ett litet gäng, efter så drog alla vi som var där förutom sampe och hans kompisar och matilda hem till fronka, det var riktigt roligt as härligt folk men eftersom att killen skulle hem för att se hockey matchen kl. 2 blev de en tidigt hemgång vid 1 tiden, lite synd :/

Idag sov vi till 2 och killade t fyra då jag begav mig hemmåt, vi har haft släkt träff och sen somnade jag typ haha :D laddar ner lite nya asnitt av jersey shore just nu så ska se på det och fixa mitt hår!

Imorn vid 1 tiden ska jag träffa hedda inne i stan, ska bli riktigt mysigt vi har inte träffats bara vi två på hela hösten så :)

jag i onsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0