manbah tjeena

wiho. tjena! Söndag kväll, vaknade upp hos tom och vid halv 1 kom mamma och hämta mig så åkte vi och fikade innan jag fick en present och fick åka inoch köpa nya stövlar, hihi blev ett par gråa hunters :)
helgen har varit lugn, har sovit hos tom jätte mycket, sedan i onsdags, i fredags fyllde han år så vi var uppe och sjöng för han, sedan tog jag dagen ledig för att fixa hans tårta han önskat sig, hans present och hämtade mina föräldrars present t honom och sånt där, av mig fick han en tatuering och av mina föräldrar shorts och massa tröjor och linnen, i lördags så tog vi en lång promenad och gjorde en god sallad till lunch och bara myste innanv i vid 9 gick på bio och såg safe house, riktigt bra faktiskt, ah och idag vet ni ju :) träffade även matilda idag riktigt mysigt, imorn börjar jag halv 11 och slutar halv 12, haha chill :D
nej men tittar på djungelns drottning haha, love drama :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0