jag och tom har kul..

Namn: Mirre och tom
Ålder: 16 och 16
Bor: sollentuuna
Bor ihop med partner: haha.. nästan :D

Vem är bäst på tekniska saker i erat förhållande?

HAHAHAHA tom
Vem är bäst på matilagning:
jag säger att jag e bäst, tom säger att han är bäst, vi är bäst tillsammans.
Vem har mest kläder?
Mirre

Vem tar oftast initiativ till sex?
Tom typ...
Vem vill oftast mysa?
Båda :D
Vem ringer mest?
haha tom, för jag har aldrig pengar på mobilen
Vem SMS:ar mest?
Mirre :D

Vem har svårast för att möta den andras vänner?
Mirre, i början iaf sen trivs jag jätte bra med dom !
Vem tycker bäst om barn?
Mirre  :D
Din partners intressen?
Toms intressen: Mig, dator, sampe och dennis

Dina intressen?
Mirres intressen: iphone,mig,bloggar och facebook

Vem är mest svartsjuk?
båda lika mycket, mirre vågar visa och tom håller inomsig tills de kommer fram efter ett tag

Vilka tycker du mest om av hans vänner?
DENNIIIIIIIIIIIS <3 och sampe
Vilka tycker han mest om av dina vänner?
Josse och matilda
Hur bra har ni det tillsammans?
vi har de jätte bra, just nu blir vi fortf. kärare och kärare för varje dag och på fredag har vi 11 månader så de går verkligen framåt ! vi trivs jätte bra med varandra så allt är på topp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0