boring

VEM

Vem är i rummet med dig? ingeen
Vem fick du senaste sms av? tom
Vem tänker du på nu? Tom
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa
Vems hus var du senast i? förutom mitt eget, toms
Vem önskar du var med dig nu? Tom
Vem är din favoritsläkting? Farmor <3
VAR

Var är din mobiltelefon? till höger om mig.
Var handlar du mest? oj.. ingen aning
Var fick du tag på tröjan du har på dig? köpte den själv
Var åkte du senast bil? till stan
VAD

Vad åt du senast? Ben&jerrys
 Vad drack du senast? coca coa
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt nagellack
Vad har du på fötterna? randiga strumpor
Vad är din favorit färg? rosa och lila
Vilken film såg du senast? ääh.. ingen aning
Vad hör du just nu? pratandet från oth
HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? haha jaa
Hånglat på en bio? oh yes
Hånglat i skogen? hm...aa
Tyckt att din kusin är het? hahahha neej !111111
Sovit naken? hihi yees
Kört över hastighetengränsen? inte riktigt
Målat om ditt rum? yeepp
Dansat framför en spegel? HAHAHAH aa.
Fått hicka? men ja ??
Dumpat någon? yees.
Stulit pengar från en kompis? nej???
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? tror inte de
Varit i slagsmål? nej, patetiskt
Smugit ur ditt hus? HAHAHHA aaa
Haft känslor för någon som inte känt desamma?nej
Hånglat med en främling? jaapp
Älskar eller saknar någon nu? jag både älskar och saknar min pojkis väldigt mycket just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0