Londoon :D

hej gullisar!
Vilken jävla dag,  gick upp klockan 8 ör att försöka få en akuttid hos vårdcentralen, men jävlarna svarar ju inte på 2,5 h och då åkte jag och tom till sollentuna sjukhus men dom kunde inte hjälpa mig, så då åker vi till vårdcentralen för att snacka direkt om hjälp, nej då har dom inte tid att ge mig medicin och jag åker liksom utomlands IMORN! jag blir arg och efter att ha flängt omkring i typ 3 h så åker vi hem och chillar några timmar, vid fyra så var jag hos polisen för att förhöras för en sak, hehe vittne...... gick bra och efter det åkte vi hem och käkade middag innan det blev lövets akut mottagning där jag äntligen fick  hjälp,  nuhar jag precis packat klart och chillar lite, eftersom att imorn klockan halv 8 går vårat plan från arlanda till london! Tomisen kommer hit snart så ska vi väl mysa lite och få så mycket sömn som vi kan innan vi ska upp klockan kvart i fem....
nej men nu ska jag göra smoothie :D Puss på er ! är hemma igen på fredag så då hörs vi !
ha det så bra medans jag och min fina man har det bäst i london :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0