man bara måste ÄLSKA rudbeck...

fyfan, snackade med malin förut idag som berättade att idrotten är ett helvete, har ju som sagt bara idrott period 2 och 3 så de e ganska nytt för mig, självklart har vi fått den värsta idrotts läraren...
så jag slängde nyss iväg ett sms till charlotte

Jag: Fan charlotte, hörde att idrotte var ett helvete, äre så? :/<3
Charlotte: Det du hört stämmer... det  var lökning på en helt ny nivå<3

asså, charlotte kan komma med dom mest klockrena komentarerna, även denna gång brast jag ut i skratt, dock innehöll skrattet typ mest ångest.. fyfan alltså. vad bang, hehe jag är en sån där tjej som alla killar hatar på idrotten, är boll rädd, ställer mig typ i ett hörn och typ försöker smälta in i väggen, lallar mest och " glömmer kläder, jag är sjuk och jadajadjada" hur ska nu detta gå? Jag lovar, min ångest är gigantisk.

satans sattsar skola...haha appropå ingenting, när man ser denna bild kan man inte tro att det går över 2000 elever här och jobbar över 200 lärare... stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0