Torsdag19/5

hann verkligen inte uppdatera igår, vid halv 2 kom jag hem till tomisen, tog en dusch och fixade iordning mitt hår sen somnade jag i hans säng, vid halv 4 kom han hem då myste vi till kvart ifem då jag mötte andreas som skjussade mig t skolan. konserten gick bra, tomisen och hela familjen kom och kollade så det var mysigt, vid halv 9 var den slut och då promenerade jag och tom hem till honom, jag med en moppe hjälm på huvudet...
käkade och myste där t klockan 10 då blev jag hämtad, däckade direkt när jag kom hem.

idag slutar jag 10.40 eftersom vi har konsert ikväll igen, hihi.
men nu måste jag gå. orkar inte fixa mig ett skit idag, men äta ska jag iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0