Matte nationella

Godmorgon ! jag är fan grym, gick upp kvart i sju, klockan sju var jag klar, förutom att ha käkat då.. de  enice när man inte orkat bry sig om sitt utseende riktigt ibland.. ska ju ändå bara t skolan ?
     igår var jag bara hos tom efter skolan och typ sov, haha skit seg.   han skjussade ia hem mig vid 11 tiden och då typ däckade jag direkt...
idag äre matte nationella, taggad??? nej ... 
    
woho. en rolig grejj är att på lördag så blir de en tripp in till stan efter jobbet, ska kolla balklänningar med jävligt trevlit sällskap, blir jag,tom, josse och så hoppas vi verkligen att hennes kille kan hänga med ! :) 
   nej menska ta och äta frukost nuuu :)
puss !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0