helvetes fredag.

värsta dagen i mitt liv igår??
var ju som sagt hos tandläkaren, men eftersom jag var så grovt bedövad (fick special bedövning) kände jag inte hur extremt mycket skada min mun fick ta.
jag blev fett glad när bedövningen började släppa, lika glad blev jag inte när jag insåg att desto mer bedövningen släpper, desto mer huvudvärk får jag, tillslut var min huvudvärk extrem, min hals svullnde igen ( pga jag svalt bedövningen lite )min mun började göra ont som satan, kunde ( kan ) inte öppna munnen så mycket, kunde inte äta, fick inte ens in en banan i munnen.
en sak jag lärt mig för ett tag sen är att man inte ska gå t tandläkaren när man är sjuk/ påväg att bli sjuk.
jag gjorde det iaf, för jag ville ha det gjort, big mistake. den lilla yttepytte förkylningen jag har haft har nu brutit  ut till en gigantiskt. igår mådde jag så jävla dåligt, var skit svag. jävligt läskigt.

här är anledningen till att jag inte bloggade.
( min käke gör fortf. extremt ont och har svårt att svälja och öppna munnen)
men nu ska jag fixa mig ! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0