härlighelg

jobbade sönder mig själv igår, efter jobet åkte jag t tom och la mig och solade, vi grillade och myste i kvälls solen, vid halv 8 kom mia föräldrar och hämtade oss och så åkte vi och såg pirates of the carabien 4, nice !
sen åkte vi hit och hade en sån där underbar kväll, låg bara och höll om varandra och var kärleksfulla, det pirrar i mig fan. var helt underbart, ett tag sa han en sak som gjorde mig så glad att jag började gråta av lycka, fattar ni?!?!  vid halv 2 blev vi iaf as sugna på pasta och pesto så vi gjrode det haha !
började jobba vid 11 idag och jobbade t 1, låg ohch solade hela dagen, till 5 då kom matilda hit så åt vi glass på balkongen innan vi åjkte och käkade middag, sen träffa jag frida nyss :)
aja, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0