freedag

haha, i förra inlägget, nej LUKAS det är inte felstavat, men det är fel översatt ! :) så!

haha hej förresten !
är typ skit as tröttt just nu, kom hem från tom vid halv 12 inatt...
  gårdagen var jävligt nice,  hade en lektion i skolan, slutade 10.40, vi stannade kvar i skolan och övade klasssång till 12,00, då drog jag till centrum och mötte josse och makki, ( hade lite andra planer som vi fick ställa in ...)
    mötte ester så drog vi hem till henne och färgade hennes hår, jävligt kul att ätligen vara med henne igen :)
sen mötte jag josse igen och drog till vittra och mötte tom så åkte han och jag hem och bara hade en sån där super mega awesome dag/kväll !   ikväll blire typ johnossi på grönan nic3 nicr
   men mååste äta, min mage dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0