tröött

träffade tom på bussen påvägen hem så följde med honom hem, villket var jätte skönt, blev som vanlig överöst med kärlek villket jag veeerkligen behövde, jag och matilda hinner inte träffas på heela veckan nu heller så de e lite FML på mig just nu! ska gå och lägga mig nu. Imorn ska jag plugga med tom, ellre ska skriva ett föredrag till engelskan !självklart ute i sista sekunden som vanligt. hahah JUSTE vill ni veta värsta tabben jag gjorde idag? som tur är så vare mest roligt, på min E/S så träffade jag matilda ist. så sa t min lärare att jag gick t bibbland,, va bort asådär 20 min, kommer tillbaka han bah; har du varit i biblitoket du? jag bah; aa han bah; biblioteket är stängt. jag bah, okej. han bah, du kanske borde kolla det innan du ska ljuga, jag bah, ursäkta, HAHAHAH garvade så mycket inombords, det hade jag och matilda riktigt roligt åt sen :)
nej men godnatt.

älskar dig min fina pojkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0