Stinsen

Har varit i stinsen med favoriterna och kom hem för typ 50 min sen.
Vi käkade och kollade på lite kläder till tomisen, hittade en jävligt snygg tröja som han ska köpa i veckan ( bla bla bla) så jag ska vara snäll flickvän och åka och köpa den till honom imorn!
ska hoppa in i duschen nu för om en halv timme äre sooolsidan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nej men nu ska jag göra mig lite fräsh, för att jävlas med er utan kille så kan jag bara säga att det är dubbelt så m,ycket roligare att göra sig fin på alla möjliga sätt när man har någon som verkligen uppskattar det och ger en komplimanger för det, pussar på en när man kommer in i rummet ny sminkad och fin. åh herre. tnk att jag har allt det här? det känns för bra för att vara sant.     haha jag har ngt moment då jag bara är så kär i min pojkis så jag vill spricka ... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0