woupaa!

är helt uppe i varv.

vill bara ha fint väder, sitta på en uteservering med en smoothie, åh så gott, åh andra sidan tror jag inte morgondagen blir så tokig den heller, klart blir dagen helt fulländad om vi träffar favoritparet, men åandra sdan får jag hursom helst spendera dagen med min prins, inte helt fel det heller?

Sista skolveckan är det också, och på tisdag är det bal, så jag slutar 11, om inte tidigare eftesom vi inte gör ngt på E/Sen, sen är det bara mys inne i stan på olika utflykter resten av veckan, åh så härligt. på onsdag är det även övernattningpå skolgården med klassen.
men måste rulla i säng snart, men jag är hungrig.

idag är han annorlunda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0