Skoor

hejsan hej.
Idag har jag tagit det jätte lungt, träffade matilda på eftermiddagen och tog en tripp till stan :)
sen blev det även en tripp till Kista med mamma för att köpa skor, kom hem med två ballerina, va två betala för 1 och jag kune inte bestämma mig för vilken färg jag ville ha skorna i så tog båda färgerna och behövde bara betala 500 niiice !
   Imorn ska jag tjäna pengar, ska städa hela huset eftersom vi ska ha trädgårdsfest på Lördag !

Planerna ser ut såhär

Fredag: Städa och göra iordning hemma!
Lördag: Dagen, ingen aning, kvällen, trädgårdsfest sen utgång
Söndag: Träffa Embla
Måndag: Träffa Kajsa
Tisdag: vara barnvakt åt Neo och vara med Tom
Onsdag: Landet
Torsdag:landet
Fredag:landet
Lördag:landet
söndag:landet
Måndag 27/6: åker hem med pappa.
tisdag 28/6: hemma
Onsdag 29/6 hemma
Torsdag 30/6 hemma
fredag 1/7: Hemma, packa !
Lördag 2/7: Tar tåget till Landet med Tom
Söndag: 3/7: landety
Måndag 4/7: FYLLER ÅR!!!!!!!!!!!
fortsatt fram till den 8/7 då vi åker hem från landet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0