hetshets.

har rensat lite snabbt nu, eftersom mitt jobb är att städa rum så är jag snabb på att städa rum, riktigt skönt faktiskt, mitt sovrum får dock vänta tills imorgon, då jag har typ en miljon andra saker att göra också, för de behövde en rejäl luftning,
imorn äre upp tidigt som fan,
ska försöka vara i stinsen till klockan 11, så jag kan göra mina naglar ( de tar två timmar så.. ) sen får vi se om vi träffar Josse och Walli på en fika, annars åker jag hem til Tom och väcker honom innan vi åker till stinsen för att shoppa det sista till balen, hehe... förhoppningsvis hinner vi hem ett tag innan jag måste åka in till söder med familjen, efter det blir det tillbaka till tom för att ha myskväll !
juste, måste städa mitt rum också ju, NAJS

något som gör att jag ser mer frammemot morgondagen är även att jag ska få träffa denna grabb jag inte träffat på evigheter, åh så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0