landet

hejsan hej,
idag har jag haft aas stressigt så inte hnnit blogga, sov hos tom inatt och vid 1 mötte jag josse och fikadde, sen vid tre träffade jag matilda och vi drog och shoppade, blev lite smink, en keps, en tröja och ett linne t tom :D
varit hos tom i typ en timme innan jag drog hem för att apcka om ch nu ska jag tillbaka dit, vi åker ju t landet imorgon :) då har vi hans iPhone så ska försöka lägga upp bilder och sånt där via facebook så ni kan ha lite koll haha :D
aja mååste dra nu, drog direkt eftermiddagen och vi ska käka efterrätt när jag kommer tillbaka så borde dra :D
puss!

inte första gången tom är på mitt land ju :D vi va på konfa där förra året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0