hemma igen, med ny laptop

hej igen ! egentligen kom jag hem i lördags, men har haft fullt upp sen dess..
Landet var extremt mysigt, vi umgicks en massa med matilda och hennes pojkvän patrik och bara myste och aa allt möjligt, jag fyllde ju år också :)  vilket kanske förklarar rubbriken, fick en nice laptop :D
aja, har haft en skit nice natt, helt stört, tom är ensam hemma i 10 dagar nu, men han är m alla sina typ kill kompisar och bor hos sampe som också e ensam hemma, så hans hus står helt tomt, och jag får använda det, så jävla nice, så jag och matilda drog dit och hade tjejkväll, vi hann få besök av en hemlig människa, bli ihjäl skrämda av filip och stefan, men sen vid två kom Erica, Agnes och anna, så jävla härligt, riktig sommarkväll, dom drog vid 6 imorse och då gick vi och la oss, och nu har jag jobbat, det är sjukt mysigt att umgåd med dom, speciellt eftersom erica är tillsammans med toms bästa kompis dennis!
men aa.. int ehunnit käka än så nu ska jag äta mat :D puss!
I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0