oh please..

nu blire eett sånt där känslomässigt inlägg för mig med.
     
jag tror att jag och tom nog har det bättre än vad vi någonsin haft,
 vi har alltid haft det bra, men det ahr verkligen blivit det där lilla extra nu.
Hur han visar för alla att det faktiskt är han och jag, hur han alltid tar min hand under matbordet och ler emot mig, eller stryker mig lite lätt på låret bara för att.. Mitt i allt som gör mig så lycklig, så gör jag någon så olycklig.            Jag känner mig så hemsk. Och jag hatar att ha blivit den människan som måste såra, jag har försökt fixa det. Men vissa saker går inte att fixa, jag har lärt mig att alltid tänka ett steg längre, och det är det jag gör nu men jag hatar att man måste såra någon för det. Det måste ju finnas ett sätt att slippa det? det är aldrig kul att bli sårad, men lika jobbigt är det att såra någon.
             Jag har fått det perfekta livet. Jag har den ultimata pojkvännen, har högar av kläder, underbara vänner, en underbar familj, osv. men att tänka på att jag gör så att någon annan inte kan få det perfekta livet, det gör mig så arg på mig själv. Samtidigt som jag vet att jag gör det rätta för mig själv.

Men man ska alltid tänka posetivt, och för att ge mig själv lite cred i all den röra,
 allt detta i det stora hela.. bevisar bara att jag inte är en hjärtlös person,
och det är faktiskt det sista jag vill vara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0