josse dag

detta har varit en jävligt skön dag, vid halv 10 drog jag, andreas, fredrik och felicia till Tom's pappas jobb och gjorde vårat arbete se drgo jag hem och käkade vid tolv mötte jag josse i centrum, köpte ett diadem och en kofta och tog en chailatte med henne innan josse blev jätte sugen på att träffa tom ( det var faktiskt inte jag haha ! )
  så vi vandrade upp till hans skola tog reda på var han hade lektion, snacka om förvånad grabb när han kom ut från sin lektion, hahah ! han fölljde med oss till centrum där vi mötte lite tjejer men vi var trötta så han och jag drog hem och gjorde inte så mycket, eller jag var med hans brorsa och satt och pratade med honom i en timme, haha :D sedan blev det vaxholm, orkar inte förklara.
men.. aah. fick betalt för att jag var kanin vakt, 800 kr cathiiing !
Imorn ska jag träffa tom men jag vill shoppa... haha :D

mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0