åh mys.

så mysigt att vara barnvakt, har sjungit med josefin som var jätte duktig, nattat lilla alexander sett på cartoon network, spelat chack med max, spelat fiol med josefine, ätit glass, spelat boll med max och aah allt möjligt.
en och en halv timme och jag fick 150 kr, inte illa.  ska hoppa i säng nu, tom ringer när som helst och säger godnatt och jag är dödstrött så då gäller det för mig att ligga redo i min säng att somna och få godnatt pussar över telefon, jag älskar att ha kille, speciellt när han är världens bästa och världens mest kärleksfulla, så gullig han var idag, när vi skulle säga hej då, och han pussade sönder mig inför våra mammor, typ tog tag i hela mitt ansikte och gav mig massa kyssar och pussade mig i pannan, mamma blev tårögd och tom's mamma såg jätte glad ut :)     åh, min tom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0