<3

Anonym frågar : Har du och tom alltid det perfekt eller bråkar ni aldrig, hur gör ni för att få det att funka? Ni är så himla söta, kan du lägga upp fler bilder på er två tillsammans?

Svar : hej, åh blir så glad av sånt här! :) Vi är ganska lika men ändå olika villket passar oss jätte bra, vi tycker lika om det mesta förutom små saker. så vi kommre bra överrens, det ända är väl typ.. Data spel och mina serier ( gossip girl & oth ) men vi har lärt oss att kompromissa, vilket vi inte klarade i början, så liksom, tom vill inte se på mina serier, och jag gillar inte hans data spel, så  när jagg ser på dom kan han ju lika gärna spela ?
    sedan äre klart att han kollar med mig ibland och jag brukar faktiskt prova att spela lite olika dataspel så det funkar jätte bra, men det får också finnas en gräns, vi sätter ju hellre på en film som båda vill se, men det kan vara bra med lite ensam tid också ! :)
    hehe kan försöka.. har ingen kamera för tillfället.. hehe men mamma har ju fått ny kamera och vill så gärna fota oss så då får ni bilder :)

Vi har det faktiskt perfekt, och jag är inte rädd för att säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0