underbara älskade alla ♥ dag !

♥    Är det bara jag som har haft en underbar dag??   Skolan var t.o.m ganska okej, alla ♥ dag konsert på slutet, riktigt mysigt. efter det blev det Centrum med min jossis för att inhandla det sista till tom's present, sen träffade vi Tom och josses pojkis och fikade med dom, riktigt mysigt innan josse och walli åkte till henne och vi till tom. Innan dess måste jag bara säga när vi sitter och fikar tar min fina pojkvän upp en liten ask, när jag öppnar den så ligger det en ring i jag har velat ha sen i sommras, han hade snappat upp det och gått och köpt den, ja jag blev så lycklig och jag fick glädje spratt och omg. min fina älskling. av mig fick han chocklad, en liten nalle och en tröja, vi har bara myst hela dagen och legat i sängen och hållit om varandra och lyssnat på söta låtar, innan jag tog en taxi hem :((((((((((((((( och ja, jag har haft alla tjejers dröm alla ♥ dag

Den här ringen fick jag ifrån Guldfynd by Kenza, älskar den

två av de låtar vi bara låg och myste till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0