myshelg

åh gud, lltid när jag är hos tom och sover där och sånt känns det som om jag gr in i ngn låtsas värld där man ínte bryr sig om ngt, nu har jag sovit där från i fredags förstår ni hur konstig jag känner mig nu?
aja, fredag var mysig,  var med josse innan jag åkte hem t tom, vid 9 åktre vi t hans pappa ist. för att vara hos hans mamma. det blev bond som jag somnade framför hahha ! i lördags skulle jag upp och jobba så det blev tidigt för mig och sen jobb i tre timmar ungefär, blev sen en promenad tillsammans med matilda tillbaka till tom innan vi tre åkte iväg t centrum och åt japansk mat, vid 7 tiden kom vi hem igen och såg på melodifestivalen och pirates of the carribien med hans pappa, återigen somnade jag..
idag har vi bara myst, tittat på senaste harry potter filmen osv :)
    imorn äre alla <3 dag, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0