4 mysdagar

har haft fyra härliga dagar med min älskling.
  Igår blev det söder vid 5 tiden. sen kvälls fika vid medis innan det blev bio, the tourist, bra film!
vi åkte hem helt slut och däckade i sängen vid halv 2 haha!
   idag har vi bara myst, jag hann ta en promenad innan tom vaknade, sen har vi bara vilat, smnade framför spykids, sov från halv 1 till fyra båda två haha !  då gick vi och käkade och en tripp förbi matilda,
middag m föräldrarna innan de blev solsidan och wallander och mys i min feta säng, han gick för typ 20 min sen ush kommer sakna honom så äckligt mycket !
    packat nästan allt nu, imorn åååker viii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0