Måndag

Okej.. fan jag blir inte bättre asså..
I fredags hade vi lilla julafton hos tom, fick smycken,tofflor och lite allt möjligt av hans pappa, bror och pappas flickvän, jag och tom byter ju inte förens vid jul :)
Senare på kvällen efter vi ätit hela julbordet så  bakade alla varsit julgodis, förstår ni hur sex st håller på och baka sitt egetgodis samtdit i köket? Jätte mysigt.

I lördags så var tom hos sampe så jag och hans pappa åkte till stinsen och köpte julklappar och hade det roligt i några timmar innan han släppte mig och tom hemma hos mig för att äta middag med min gudmor, efter det drog vi till matilda och spelade tv-spel,haha!

Igår så gjorde vi ingenting, vi sov och tog det lungt bara, jag skulle blogga igår men när jag skrivit typ hälften så dog datan..

förövrigt så börjar jag bli lite sjuk, har ont i halsen och huvet..
är ensam hemma så jag ska göra pannkakor :D
Har historiaprov imorn men jag har ingen pluggmotivation så... :/

så mysigt med julstämmningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0