Julbord

Åh herre, förlåt förlåt förlåt för att jag inte bloggat, hehe men inte hunnit.
Vet faktiskt inte vad jag har haft för mig, veckan har varit skön, i fredags var vi på fest hos emelie på kontoret, riktigt mysigt eftersom att det kom så mycket blandade människor :) Toms pappas hus stod " tomt" alltså ingen pappa, så jag paloma och josse haha hoppade ihop i en bil med 5 killar vi träffade på statioil som skjussade oss hem, haha en riktig upplevelse, 8 pers i en 5-pers bil, haha herregud. när vi kom hem var toms brorsa hemma med två kompisar, men vi satt i köket och åt den tjockismat vi hade köpt hem, senare kom tom och sampe, sen blev det fullt hus eftersom att alla sov kvar här, men det var riktigt mysigt :D igår så tog vi det bara lungt, Vi träffade Dennis och Erica på kvällen och åt middag med dom här hemma hos tom, blev jätte mysigt.
Nu har vi nyss vaknat och ska snart iväg på julbord med toms mamma och hennes vänner  och massa, riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0