Funfact?

Jag har ingenting för mig eftersom att jag väntar på att mamma ska komma hem så tänkte skriva en lista på roliga saker om mig och sånt som kan vara bra att veta!

1.
Jag är alltid, verkligen alltid tillgänglig.
 Det är ytterts få gånger jag inte går att få tag på, facebook,sms,skype,mail you name it! jag får en "händelse" i mobilen såfort någon skriver till mig på någotutav de här ställerna!

2. Jag är 3,5 cm ifrån att klassas som dvärg i Sverige.
  Jag har oturen att vara extremt kortväxt, det är aldrig ett speciellt stort problem, typ att folk tror att jag är yngre för det, Ända är väl att jag behöver stolar till precis allt...

3. Jag har ett galat temperament, jag skulle aldrig slå någon, men min käft kan gå i ett om de behövs. Kan i stortsett snacka ur sanningen ur vem som helst om jag är riktigt arg. Jag fräser även till jävligt lätt, Typ idag på min sista lektion då en kille i min historia klas började säga att vi slutar och lalala så allt tog bara längre tid, då vände jag mig om (och denna människa känner jag knappt) och säger: Eller så ger du bara upp och håller käften så går allt lite snabbare?  Lite drygt..

4. Jag suger på tummen ibland, detta är stört, något jag gjorde konstant som liten, dock hare aldrig försvunnit helt.. :/

5. Jag är mörkrädd!
Ni skulle bara veta, jag kan inte vara ensam hemma på kvällarna, isf. får en kompis vara " barnvakt" åt mig, jag tycker även att det är obehagligt med fönster om det är mörkt ute, Jag har turen att min pojkvän och familj vet om det här och är så förstående som dom kan!

6. Jag är extremt lätt road!
Minsta lilla och jag lovar att jag är som klistrad framför det efter. Toms kompis fick sitta och trolla för mig i timmar i sommras för jag tyckte det var så kul. Jag blir som ett litet barn.

7. Jag är även extremt lättskrämd. 
Jag hoppar till av minsta lilla och skriker även till väldigt ofta, detta skrämmer mina lärare en del eftersom att de e svårt för dom att gå till bordet jag sitter vid och fråga" går allt bra?" för att jag skriker till så tycker dom att de e pinsamt..

8. Jag har as svårt att hålla i pengar.
Äh, det e julafton nästa vecka och jag har inte köpt en ända julklapp till min familj och jag har ungefär 27 kr. på kortet... 

9. Jag har en extremt dum och idiotisk vana.
Ni kan nog gissa vad, tänker inte skriva ut vad, men ni fattar nog vad? Det är jätte tråkigt att ha det eftersomatt det inte är något som är så bra för kroppen..

10. Jag har as svårt för matte.
Matten är ett helvete för mig, ska utredas för dyskalkyli, det är inte alls kul, har aldrig kunnat räcka upp handen och svara på ett tal och samtidigt känna" helvete vad jag kan det här"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0