upps...

hehe... tjaaa!!visste att jag inte bloggat på ett tag men trodde inte de va såhär illa asså..
okej ska vi dra en snabb genomgång av min helg?
Torsdag: skola, sen va ja m tom
I fredags var jag barnvakt åt neo.
lördags, drog t tom vid halv 12 och chillade där hela dagen och kvällen, tomisen var typ sjuk så tog hand lite om han och sov där.
Söndag, alla övergav oss, hans pappa drog t grekland, hans mamma var på öland och mina var i london, dissen??
jag träffade ester, klippte mig och bakade bullar innan jag åkte hem och lagade middag åt min man och matade honom med bullar :)
igår var jag döende, åkte t tom efter en livstid i skolan och såg grabben övningsköra för första gången, helvete han kan typ redan starta och allt?? knas.
blev även sjuk igår kväll så just nu ligger jag hemma med feber.. de e stort FML just nu alltså.

en alldedes för full tom i början av förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0