Tillbaka!

hej! har inte riktigt haft tid att blogga förens nu.. och de e bara för att hela huset sover..
   vi är hemma från en underbar vecka på öland, fyfan vad skönt det var, toms mamma och hennes kille är helt underbara, började gråta när dom vinkade av oss vid buss stationen.. :(
    vi kom hem i söndags iaf, och som sagt så bor vi tillsammans eftersom att båda är ensamma hemma :)
i söndags hann vi typ komma innan för dörren och ta en dusch, sen kom matilda hit, vilket var riktigt kul, vid tio tiden blev de chill krök hos anton i edsviken,   kom hemsläpad påtvå pojkar eftersom dennsi följde med oss hem.
  
igår så tog jag dennis och tom de bara lungt tills typ halv 5, de e nice när dennis är här eftersom han och jag känner varamndra väldigt bra, vi pratar om typ allt ! sen kom matilda och på kvällen hade tom LAN här med 4 till killar så vid tio tiden drog jag och matilda in och njöt av mat och fika på skinnarviksberget, där satt vi verkligen länge, kom hem vid 2 tiden igen då blev det mys på balkongen och skumbad :)

just nu är det bara jag som är vaken i hela huset tom kom och la sig klockan nio imorse ungefär så killarna lär ju sova ett tag, matilda sover i andra rummet så får gå in och hoppa på henne sen!
    men de e verkligen fullt hus här just nu, fem killar och två tjejer i tre sovrum, varav att jag och tom sover ensamma och matilda sover också ensamma sen får dom andra killarna kriga.. :)



bild 1 : jag och tom på bussen hem från öland
bild 2: jag och matilda i söndagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0