the lazy soong

sitteroch lyssnar på the lazy song och har precis ätit frukost, skönt att kunna äta på morgonen igen.
Började ju på Mikael elias igår, skiit nice ! Tyvär har jag bara hunnit gå i en och en halv timme, dom hade ju det lite chillare än på danderyd, vi började klockan 12, skulle gå till två, halv 2 dom bah, äsh nikan gå nu typ :)
sen går ju kajsa i min klass vilken typ är helt jävla fucking OP   :D :D :D Började även prata m en tjej som heter sally som va skiiit skön hahah :D Va lite med dom två i centrum efter innan jag träffade tom, på kvällen blev de bio med mamma och syskonen, Jag saknar dig igen, så jävla hemsk.   träffade även widlund då :D :D :D
Men nu ska jag göra mig iordning, ska möta upp min prins på bussen och ta sällskap t skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0