sorry!!!

hann inte blogga igår, tomisen sov hos mig så vid 2 tiden åkte vi in till söder och käkade innan vi mötte upp toms storebror max och sampe, vid fyra hade tomisen tid hos frisören så vi dumpa han där och så gick vi tre och shoppade lite, blev en väska och en tröja till tom, blev även en fika innan vi drog oss tillbaka till frisören två timmar senare, då var han fortf. inte kvar så vi gick och tog en fika igen!! Fattar ni att han inte blev klar fören klockan 8 ?? FYRA TIMMAR!!!    
       kvällen med myskväll typ, sampe hängde med t tom och så kom hans flickvän paloma,
aja, jag är den ända som är vaken eftersm att jag börjar i skolan imorn så går jag upp tidigare så jag vänjer mig, ska snart gå och handla lite grejjer till frukost, ska göra våfflor och skit t grabbarna här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0