nära döden..

glömde berätta  en sak om igår....
   när vi vid 20 över åtta var klara hos frisören så tänkte vi att tåget gick 29 så alla kubbar som satan mot södra station, men jag hade ju nya skor så jag ahde redan skavsår och kunde inte gå, och visste att vi inte skulle hinna med tåget även fast vi sprang så jag och tom bestämde oss för att ta nästa tåg,
just då befann vi oss för er som vet nedanför medborgarplatsen i den där stora parken. precis där den tar slut och man kommer upp t en uteservering och en konsum och sånt..
 
iaf, sampe och max bah, joo vi hinner hit och dit, när  jag säger nej till att fortsätta springa, skriker sampe " JAG TAR HENNE PÅ AXELN "   tar tag i mina ben och verkligen slänger mig över axeln och börjar springa som en galning, de va inte lite joggning utan det var gaalet snabbt. där låg jag, med huvudet vid hans rumpa as rädd på södermalm, när vi springer förbi uteserveringen skriker jag mest " SLÄPP NER MIG FÖR FAN " osv... när jag under några sekunder är tyst hör jag hur en väldigt massa människor skrattar, när jag tittar på till vänster, ser jag hur HELA jävla uteserveringen tittar på oss och pekar och skrattar och skriker.. FATTAR NI HUR MYCKET JAG VILLE DÖ?

det här är en såndär händelse som inte går att förklara så att ni fattar känslan, men herre min skapare, jag var verkligen skräckslagen!

här har ni jäveln -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0