Förlåt!

Hej inte hunnit blogga riktigt, igår vid 22 tiden åkte jag hem till tomisen och sov hos honom vilket var riktigt mysigt, idag hare ju också åskat och blixtrat som in i helvete så det var en perfekt dag att bara ligga hemma och mysa på :)    åkte hem en snabbis och käkade innan jag åkte tillbaka t tom och umgicks m han och matte innan vi drog och käkade donken vid 22 tiden, nnu på kvällen vid halv 1 har vi varit och hämtat toms storebror max på arlanda, riktigt kul att se han igen, inte träffat han på hela sommaren eftersom han varit utomlands i 5 veckor typ, ny hemkommen från magaluf och sjuk som jag vet inte vad, stackarn !
                                just nu sitter jag i toms säng och tittar på one tree hill och han spelar dator,  är fett sugen på att gifta mig nu eftersom en av tejerna i oth gifter sig i det avsnittet jag tittar på just nu, hihi har ju faktiskt en ringpå vänstra ringfingret, den jag fickav tom på alla ♥dag, måste väl betyda ngt väl??

vi ska ju faktiskt skaffa två pojkar om typ 5-6 år och gifta oss ( oh yeah !!! )
förra året på konfan, min bebis, då visste jag fan inte att denna grabb ett år senare skulle vara en va dom viktigaste sakerna i mitt liv. appropå det! ester, jag börjar skolan den 18, DU RINGER MIG INNAN SÅ JAG FÅR TA EN FIKA MED DIG OCH KRAMA PÅ DIG OCH PUSSA DIG OCH SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0