meningslös måndag

fett onödig måndag, hade en lektion, sen matte då gjorde vi inte ett skit , sen hade jag ingen mentiorstid efter de hade jag lunch sen hade jag bild då hade vi vikarie, villket betydde att jag hade hål från kvart över tio till halv 2,
men åkte och käkade lunch med några i klassen innan jag erik och lukas gick och letatde kläder till lukas, jag fixade min nagel som gått av också, hehe !
efter skolan låg jag och sov i ngrt immar innan jag tog en lååååång promenad med matilda på en och en halv timme, blev även ett låångt samtal med en kompis och löste massa saker riktigt skönt :) missförstånd är aldrig nice.
nej men ska gå och duscha nu. vi hörs ! puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0