honey, i'm hoome!

hej igen på er ! hoppas ni haft en bra påsk?   har vilat upp mig som faaaaaaaan haha!
vi åkte till öland i onsdagsnatt och har varit där tills igårkväll, så kom hem runt ett inat, de har varit skönt men lite rastlöst ibland haha :)     har förövrigt fått fina påskpresenter utav toms famil, för ett tag sen så gnbällde jag på att min mascara höll på att ta slut, öppnade mitt påskägg jagfick av hans pappa, där i ligger mascara ( rätt märke och allt )    jag behöver fler pluppörhängen, öppnar påskägget av hans mamma, där ligger två pärlor i silver, får påskpresent av hans mormor, deo, fint läppglans krämer osv. as nice !!!!!!!!!!1         
         anyway om en halvtimme ska jag på dop, matildas lillebror ska döpas så ska dit och sen lär vi hitta på ngt :)
ser framemomt att åka buss igen... hahah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0