noo liiife!

ärligt nu...
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 2 st tror jag
Vad tycker du om kärlek? hääärligt så länge de e problemfritt :D
När kramade du någon sist? igååår
Saknar du någon speciell person? om jag gör.....
Har du svårt för att bli kär? yessör
När kysste/hånglade du med någon sist? igååår
Ångrar du det? haha neej
Är du singel? kan man säga
När fick du senast en komplimang? idaag
Har du hånglat med någon av samma kön? oh yes

haru nånsin...

Varit medvetslös? yaaaapp
Playat? tyvär aa
Hånglat med nån riktigt ful? tyvär.. jaa
Hånglat med fler än 50 pers? jaa...
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? yes
Gjort något riktigt dumt? jaappsie
Gjort något du verkligen ångrar? aaa :(
Varit nykter på nyårsafton? japp
Åkt ambulans? nope :)
Gjort nåt olagligt? yesbox
Blivit polisanmäld? neepp :D
Fått din mamma att gråta? jaa :(
Slagit ner någon? neeej :D
Skämts över dina föräldrar? OM jag har
Skämts över dig själv? njaaa
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? aldriiig
Dricker du? d händer
Vilka kläder sover du i? typ trosor och linne?
Vad hatar du verkligen? lögnare
Varit kär? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? njaaa
Är du ensam nu? yeepp
Vill du gifta dig? yeesööör
Vill du ha barn? yeepp 3 st :)

senaste personen som

Sov i din säng? Matilda :D
Såg dig gråta? mamma och storebror ... :(
Fick dig att gråta? Jag själv, men de var för att jag saknade lukas så... lukas !
Du delade en cigg med? mig själv :) nej men skulle väl vara josse :)
Du gick på bio med? Mamma och pappa
Skällde på dig? mammaa

haru under de senaste 48 timmarna...

Gråtit? nopp snopp
Kramat någon? japp
Pussat någon? japp
Köpt någonting? japp
Sjungit? yees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0