Heelg

jävligt lugn kväll, as skönt ! Men ärså ledsen för en väns skull :/ ush ush, ska leta fram askungen VHS'en och titta på den (a) ska nog sova tiidigt men först ska jag försöka få tag på party prinsen Tom som är inne i stan och röjer någonstans, haha :)
  imorn vid 1 tiden ska jag möta upp två barndomsvänner ( typ som kusiner ) Hedda ( gamla vanlia hedda) och Luisa, har inte träffat Luisa på flera år så de ska bli sjukt kul, vi alla är ju från colombia och jag och Luisa låg bredvid varandra på barnhemmet så shit vad roligt de ska bli, lär bli en fika och lite sånt. måste hitta vantar också.   juste de jag kom hem med idag var : två mössor från Cubus, en halsduk från Gina och fyra par strumpor från Gina :) hahah :D

jag och bror i colombia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0