Damp med stort D

Jag har damp. Min iPod är  borta och det stör mig otroligt.
Igår blev det en myskväll, vid 8 hörde matilda av sig som visste att jag var ensam hemma bara för att kolla att jag hade ätit middag ( vilket jag inte hade..) så jag gick och mötte henne så hyrde vi film och lite sånt,träffade även Matilda S och Emma så vi satt och snackade lite med emmisen jävligt nice :) sen blev de filmkväll för hela slanten men vid halv 12 så begav oss vi till matilda ist haha !:)

Idag har jag ju somsagt damp, men orkar inte riktigt bry mig.. Ska möta Ester vid halv 1 i centrum för att ta en fika, det var jävligt länge sedan jag var med tjejen så det blir awesome !

Förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0