Torsdag

hähä, skit dålig update... men jag hinner inte riktigt ! :P
Tisdags : var i skolan, åkte t tom innan vi åkte t kyrkan och sen t han igen och myste där t typ 11 tiden :)))
Lukas fyllde 18 ocksååå ! :)))

Onsdag : Började i kyrkan för att ha rep, hade NO prov och slutade vid halv 1, åkte t vallen och träffa tom och dennis innan jag och tom åkte hem t tom och var " utelåsta " vilket vi inte var visade det sig efter ett tag att vi inte alls var, det är bara jag som har en blåst mupp till pojkvän -.-
hade iaf konsert sen de gick bra åkte hem och chillade

Idag :  har sovmorgon, sen äre skola sen efter kanske jag måste fixa en sak m makki :/ sen ska jag hem sen typ kista ! :)))))

jag och micke vinter 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0