fullbokad söndag?

blev en dunder dag.
vi åkte in till djurgården och myste i det härliga höstvädret innan vi drog oss tillbaka till sollentuna, då vare snabbt  hem till tom, asså de va de roligaste jag sett, tre döda grabbar sitter i soffan, tom har av ngn anledning ingen tröja på sig, alla är helt jävla stendöda så dom reagerar inte när vi kommer  och aaa.. så han träffa tomisen typ  en halv timme inann vi åkte t centrum och hyrde tre filmer,  sen hade vi ta hand om oss själva kväll så känner mig jätte fräsh sen titta vi på the blind side :D

nej men ska ta och göra te innan jag hoppar i säng, imorn ska jag träffa Tom så då blire dåligt med uppdatering :))))))

min vecka !

Måndag : skola sedan träffa tom
Tisdag : Skola sedan gymma
Onsdag : Skola sedan pluuuuuugg !!!!
Torsdag : Skola sen träffa Tom & vara barnvakt åt Neo
Fredag : skola sedan gyma med Matilda
Lördag : ingen aaaning ( antagligen träffa Tom )
söndag : ingen aning!

fina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0