DÖD

hej på er, kom hem från tom ganska nyligen och ska gå och lägga mig är så äckligt jävla trött
gårkvällen var bra, men jävligtläskigt, kort och sagt slutade jag min kusin och en tjej osm heter stina med en kille ute i stadshagen pga av massa krångel :S idag har vi gåttpå stan men jag hittade NADA tillslut hittade jag en svart mag tröja på bikbok ( toms blick var ju lagom glad hahah :D ) jaja kom t tom vid fem tiden och har bara tagit det lungt där käkat världens godaste middag i en och en halv timme med hans underbara familj, seriöst de e så mysigt hos dom :) sen blev de film och mys, somvanligt alltså men de e ju de bästa som finns :)

jag ärvälidgt lycklig just nu, jag har haft en underbar lördag kväll som inte kunde spenderats bättre varit med min fina kusin och aah,livet är så jävla nice!
nu ska jag sova, matilda och jag kanske ska gymma imorn tror fan inte de blir av .. :)

sen har jag denna fina flickan i mitt liv, det gör allt jävligt mycket lättare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0